
De la ma del periodista i escriptor Juan Jesús Aznar coneixerem l'arquitecte Oriol Roselló i el seu estudi arquitectura Bangolo Arquitectura on res surt del no-res.
L’estudi de Roselló és conegut per la seva dedicació a les tècniques tradicionals de construcció, tant en projectes de rehabilitació com d'obra nova, prioritzant els materials locals i treballant amb artesans dels diferents àmbits.
Entre les seves obres més reconegudes hi ha la rehabiltia-ció del Mas Marroch, restaurant dels germans Roca.
A Res surt del no-res resseguim la trajectòria humana i professional d’un dels arquitectes més reivindicats a Catalunya, a través de les seves creacions més emblemàtiques i la seva aposta per la utilització de tècniques i materials tradicionals que tant l’ha caracteritzat
Març. 2025